دسته‌بندی نشده

اخبار نمایشگاه معدن کرمان ۱۴۰۳

نمایشگاه معدن کرمان ۱۴۰۳

نمایشگاه معدن کرمان ۱۴۰۳ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای تجاری در حوزه صنایع معدنی است که هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه با حضور تمامی فعالان و تولیدکنندگان توانمند صنعت معدن برگزار می‌گردد.

استان کرمان به عنوان پهناورترین استان ایران، از نظر ذخایر معدنی نیز بسیار غنی است و به عنوان بهشت معادن ایران شناخته می شود. این استان ۴۲۰ معدن فعال دارد که شامل معادن مس، سنگ آهن، ذغال سنگ، کرومیت، تیتانیوم و انواع سنگ های ساختمانی می باشد.

سالانه بیش از ۹۲ میلیون تن ماده معدنی از معادن استان کرمان استخراج می شود. این میزان استخراج، ۳۰ درصد از کل فعالیت های معدنی کشور را به خود اختصاص داده است. استان کرمان مقام اول را در استخراج مس، سنگ آهن، ذغال سنگ و کرومیت در ایران دارد.

در واقع می‌توان گفت که نمایشگاه معدن کرمان یکی از قوی ترین و معتبرترین نمایشگاه های صنعت معدن در خاورمیانه شناخته می‌شود. این نمایشگاه موجب ایجاد یک ارتباط قوی بین تامین کنندگان این صنعت و مشتریان می‌گردد.

همچنین هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی آخرین دستاوردها و فناوری های روز دنیا در حوزه معدن و صنایع معدنی، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و تبادل نظر بین فعالان این حوزه بود.

تاریخ نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان ۱۴۰۳

همان‌طور که عنوان شد، نمایشگاه های بین المللی  معدن نقشی حیاتی در رونق این صنعت و ایجاد ارتباط بین تامین کنندگان و مشتریان ایفا می‌کنند.  نمایشگاه صنایع معدنی کرمان به عنوان پلتفرمی جامع عمل می‌کنند که در آن شرکت های فعال در حوزه معدن می توانند جدیدترین محصولات، خدمات و فناوری های خود را به نمایش بگذارند.

در واقع این نمایشگاه بستری مناسب را فراهم می‌آورد تا تولیدکنندگان این حوزه بتوانند با مشتریان بالقوه از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

تاریخ برگزاری این همایش مهم از ۱۹ خرداد لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ (۸ جون تا ۱۱ جون ۲۰۲۴) از ساعت ۴ عصر تا ۲۲ شب در محل نمایشگاه بین المللی کرمان، سالن شهدای مس می‌باشد.

محل برگزاری نمایشگاه معدن، ماشین آلات راه سازی و صنایع وابسته کرمان ۱۴۰۳

نمایشگاه بین المللی صنعت معدن کرمان امسال هم مانند گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی کرمان، سالن شهدای مس برگزار خواهد شد. آدرس دقیق: کیلومتر ۱۲ بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی روبروی شهرکت صنعتی شماره ۲

لیست شرکت کنندگان و غرفه داران نمایشگاه معدن کرمان

طیف گسترده‌ای از کسب و کارها در نمایشگاه های معدن و صنایع معدنی شرکت می کنند. این کسب و کارها را می‌توان به دسته‌های کلی زیر تقسیم کرد:

۱. شرکت های فعال در اکتشاف و استخراج معادن:

این شرکت ها به کاوش، استخراج و فرآوری مواد معدنی از زمین می‌پردازند. مانند: شرکت های فولاد، مس، طلا، آلومینیوم و زغال سنگ.

۲. شرکت های ارائه دهنده تجهیزات و ماشین آلات معدنی:

تعدادی از شرکت‌هایی که ماشین آلات و تجهیزاتی را برای اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی تولید و عرضه می‌کنند. برخی از آن‌ها عبارتند از: تولید کنندگان بیل مکانیکی، کامیون های معدنی، دستگاه های حفاری و تجهیزات فرآوری مواد معدنی.

۳. شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی:

اینگونه شرکت‌ها خدمات فنی و مهندسی را به شرکت های فعال در بخش معدن ارائه می‌دهند. تعدادی از نمونه‌های این خدمات عبارتند از: مطالعات اکتشافی، مهندسی معدن، طراحی و ساخت کارخانه‌های فرآوری مواد معدنی و مدیریت پروژه‌های معدنی.

۴. شرکت های تامین کننده مواد و تجهیزات جانبی:

 مواد و تجهیزات جانبی مورد نیاز شرکت های فعال در بخش معدن توسط این شرکت‌ها تامین می‌گردد. برخی از نمونه‌های این مواد و تجهیزات عبارتند از: مواد انفجاری، روان کننده ها، لاستیک، قطعات یدکی و ابزار آلات

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه معدن کرمان ۱۴۰۳

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده تجهیزات نظافت صنعتی بیش از سی سال است که در حال خدمت‌رسانی به بخش های مهم تجاری و صنعتی است.

این مجموعه باز هم به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه نظافت صنعتی با ارائه انواع دستگاه‌ها مانند: جاروبرقی صنعتی، زمین شوی صنعتی، واترجت صنعتی و… در این نمایشگاه حضور ویژه ای خواهد داشت.

شرکت ابراهیم با ارائه فناوری مدرن و به روز خود در این نمایشگاه حضور دارد. شما می‌توانید انواع متنوعی از دستگاه‌های نظافت صنعتی را در غرفه ابراهیم بازدید نمایید.

علاوه بر آن حضور کارشناسان مجرب در غرفه شرکت ابراهیم این امکان را برای شرکت کنندگان و مشتریان ایجاد می‌نماید تا از مشاوره رایگان این افراد در جهت رفع چالش های نظافتی مجموعه خود بهره ببرید. شما همچنین می‌توانید با بازدید دستگاه‌ها از عملکرد دقیق آن‌ها آگاه شوید تا بتوانید به انتخابی دقیق و خریدی موفق برسید.

ما به همراه کارشناسان خود در غرفه ابراهیم واقع در سالن شهدای مس مشتاق دیدارتان هستیم.

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا