اخبار

اخبار نمایشگاه InterClean (اینترکلین) آمریکای شمالی ۲۰۲۴

نمایشگاه Interclean چیست؟

نمایشگاه InterClean آمریکای شمالی یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در زمینه خدمات، نظافت و بهداشت است. این نمایشگاه هر ساله در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات صنعتی، محصولات و خدمات نظافتی از سراسر جهان در آن حضور می‌یابند.

نمایشگاه اینترکلین آمریکای شمالی که هر ساله در قاره آمریکا برگزار می‌شود، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت نظافت، فرصت بسیار مناسبی را برای تعامل شرکت‌ها با مشتریان و رقبای خود فراهم می‌کند. در این نمایشگاه بسیاری از فعالان در حوزه نظافت صنعتی با ارائه دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و به روز خود به تبادل دانش و شبکه سازی می‌پردازند.

نمایشگاه Issa Interclean
نمایشگاه Issa Interclean

همچنین تولیدکنندگان و تامین کنندگان بزرگ در Issa InterClean North America می‌توانند به صورت مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده، نیازهای آن‌ها را شناسایی کنند و محصولات و خدمات خود را متناسب با این نیازها ارائه دهند. نمایشگاه اینترکلین آمریکای شمالی همچنین بهترین فرصت برای معرفی محصولات و خدمات جدید به بازار هستند. شرکت‌ها می‌توانند با نمایش فناوری‌های نوین خود، توجه مشتریان را جلب کرده و سهم بازار خود را افزایش دهند.

مهمترین رویدادهای جهانی در حوزه نظافت و بهداشت در سال ۲۰۲۴

نمایشگاه نظافت Interclean آمریکای شمالی

سال ۲۰۲۴ نیز همچون سال‌های گذشته، شاهد برگزاری رویدادهای مهم و تأثیرگذاری در حوزه نظافت و بهداشت بوده است. این رویدادها فرصتی ارزشمند برای متخصصان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این صنعت فراهم می‌کنند تا به شرکت در رویداد ها و آشنایی و تعامل با افراد هم صنف خود پرداخته و از آخرین دستاوردهای فناوری در این حوزه مطلع شوند. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی در حوزه نظافت و بهداشت در سال ۲۰۲۴ اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

محل برگزاری نمایشگاه نظافت صنعتی ۲۰۲۴

نمایشگاه Interclean North America

همان‌گونه که پیشتر نیز توضیح داده شد، نمایشگاه Issa InterClean North America هر ساله با حضور تعداد زیادی از تولیدکنندگان، تامین کنندگان و فعالان حوزه نظافت صنعتی برگزار می‌گردد. این رویداد پلتفرمی ایده‌آل و مناسب است تا فعالان در این صنعت فناوری‌های مدرن خود را در نعرض عموم قرار داده و مشتریان را با آخرین دست‌آوردهای خود آشنا نمایند. برگزاری چنین همایش‌هایی در ارتقای دانش و سطح تکنولوژِ این صنایع نقش به سزایی را ایفا می‌نمایند.

محل برگزاری نمایشگاه Issa InterClean آمریکای شمالی در تاریخ ۱۷ الی ۲۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۸ آبان الی ۱ آذر ماه) در مرکز کنواسیون Mandalay bay در شهر لاس وگاس آمریکا خواهد بود.

زمان برگزاری نمایشگاه  ۲۰۲۴ InterClean North America

نمایشگاه اینترکلین آمریکا

زمان برگزاری نمایشگاه اینترکلین (Interclean) آمریکای شمالی در تاریخ ۱۷ الی ۲۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۸ آبان الی ۱ آذرماه) در مرکز کنواسیون Mandalay Bay واقع در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه تعداد زیادی از متخصصان صنعت نظافت نیز حضور دارند تا با معرفی تکنولوژی های به روز خود در رفع چالش‌های نظافتی صنایع مختلف موثر واقع گردند.

لیست شرکت‌کنندگان نمایشگاه اینترکلین ۲۰۲۴

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه  2024 InterClean North America

نمایشگاه‌های تجهیزات و دستگاه‌های نظافت صنعتی، گردهمایی بزرگی از فعالان و علاقه‌مندان به صنعت نظافت هستند. این نمایشگاه‌ها فرصتی عالی برای معرفی محصولات جدید، ایجاد ارتباطات تجاری و به‌روزرسانی دانش در این حوزه فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی تعدادی از شرکت کنندگان این نمایشگاه مهم و کلیدی می‌پردازیم که عبارتند از:

  • تولیدکنندگان و تامین‌کنندگانی که طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های نظافتی مانند اسکرابر صنعتی، سوییپر، واترجت صنعتی، جاروبرقی صنعتی و… را تولید و یا تامین می‌کنند.
  • شرکت‌هایی که مواد شوینده صنعتی مخصوص نظافت سطوح و تجهیزات مختلف و صنایع گوناگون را تولید می‌نمایند.
  • سازندگانی که لوازم جانبی مورد نیاز دستگاه‌های نظافتی مانند برس، فیلتر، شلنگ و… را تولید می‌کنند.
  • نمایندگی‌های فروش برندهای معتبر جهانی در زمینه تجهیزات نظافتی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
  • شرکت‌هایی که در زمینه‌های خاصی مانند نظافت بیمارستانی، نظافت صنعتی و… تخصص دارند.
  • مدیرانی که مسئولیت نظافت و نگهداری از ساختمان‌های تجاری، هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید را بر عهده دارند.
  • کارشناسانی که در زمینه بهداشت و ایمنی محیط کار فعالیت می‌کنند و به دنبال راهکارهای بهبود نظافت و بهداشت محیط کار هستند.
  • دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی که در زمینه بهداشت و ایمنی محیط کار دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنند.

حضور نمایندگان شرکت ابراهیم در نمایشگاه Issa InterClean آمریکای شمالی

نمایشگاه Interclean

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، به عنوان یک شرکت پیشرو در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف همواره در همایش‌های مختلف شرکت نموده و از نزدیک میزبان فعالان این صنعت بوده است. شرکت ابراهیم اولین و بزرگترین تولیدکننده و تامین کننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در ایران و خاورمیانه است. این شرکت که فعالیت خود را از اوایل دهه ۷۰ آغاز نموده توانسته است به بخش‌های مختلف صنعتی و تجاری همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشد.

با حضور در این نمایشگاه ها می‌توان شاهد انواع تجهیزات و دستگاه‌ها بود و از نزدیک با کارایی و عملکردهای مختلف آن‌ها آشنا شد. وجود چنین رویدادهای مهمی در ارتقای سطح دانش و تکنولوژی این صنعت بسیار موثر بوده و می‌تواند در رشد و پیشرفت روز به روز آن تاثیر چشم‌گیری داشته باشد.

مشتریان و افراد مختلف همچنین می‌تواند با شرکت در نمایشگاه اینترکلین (Interclean) با کارشناسان مجرب این حوزه تعامل برقرار کرده و مشکلات و چالش‌های نظافتی مختلف را در صنعت خود مطرح نمایند تا از مشاوره و نظرات کارشناسی افراد حاذق در این نمایشگاه نهایت بهره را ببرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا