اخبار

اخبار نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۳

نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۳

نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۳، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت پلیمر و پلاستیک در کشور ایران و منطقه است. این نمایشگاه هر ساله با هدف نمایش آخرین دستاوردهای صنعت پلیمر، معرفی محصولات جدید، ایجاد فرصت‌های تجاری و شبکه‌سازی بین فعالان این صنعت برگزار می‌شود. در نمایشگاه ایران پلاست، شرکت‌های فعال در این صنعت، آخرین محصولات و فناوری‌های خود را در زمینه مواد اولیه، ماشین‌آلات، تجهیزات، محصولات نهایی و خدمات مرتبط با صنعت پلیمر در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تهران ۱۴۰۳

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی مناسب برای ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و سایر فعالان صنعت پلیمر است و فرصت‌های تجاری بسیاری را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. این نمایشگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان ایرانی و بازارهای خارجی عمل کرده و به گسترش صادرات محصولات پلیمری کمک کند. در ادامه به لیست شرکت کنندگان این نمایشگاه و صنعت مهم اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

  • تولیدکنندگان مواد اولیه پلیمری: شرکت‌هایی که مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات پلیمری را تولید می‌کنند، مانند پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن، PVC و…
  • تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات: شرکت‌هایی که که ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز برای تولید محصولات پلیمری را تولید می‌کنند، مانند دستگاه‌های تزریق پلاستیک، اکسترودر، قالب‌سازی و… .
  • تامین کنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات نظافت صنعتی: شمار زیادی از تامین کنندگان دستگاه‌ها و تجهیزان نظافت صنعتی مختص به صنایع پلیمری و پلاستیکی و ارائه تجهیزاتی همچون اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی، پولیشر، نمایشوی صنعتی، سوییپر و …
  • تولیدکنندگان محصولات نهایی پلیمری: کمپانی‌هایی که محصولات نهایی پلیمری مانند لوله، ورق، فیلم، بسته‌بندی و… را تولید می‌کنند.
  • شرکت‌های خدمات‌دهنده: مجموعه‌هایی که خدمات مختلفی مانند مشاوره، طراحی، مهندسی، آزمایش و… را در حوزه پلیمر ارائه می‌دهند.

محل برگزاری نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۳

همانطور که بالاتر گفته شد، نمایشگاه ایران پلاست می‌تواند به عنوان یک پلتفرم تخصصی در راستای ارتقا و پیشرفت دانش و تکنولوژی صنعت پلیمر و پلاستیک نقش پررنگی داشته باشد. مکان برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۱۴۰۳، در شهر تهران در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین المللی تهران در فضای باز ورودی سالن ۷ برگزار خواهد شد.

آدرس دقیق نمایشگاه: اتوبان شهید چمران، جنب بزرگراه یادگار امام خمینی، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تهران

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تهران از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ (۸ & 11 سپتامبر ۲۰۲۴) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

حضور شرکت ابراهیم در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست تهران ۱۴۰۳

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، یکی از پیشروترین ها در ارائه دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی همواره در رویدادهای مهم و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت نموده و به معرفی به روزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات خود می‌پردازد. این شرکت بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولید کننده محصولات نظافت صنعتی است که فعالیت خود را از اوایل دهه ۷۰ در ایران آغاز نموده است. شماری از دستگاه‌ها و تجهیزات این شرکت عبارتست از:

دستگاه‌های ذکر شده در صنعت پلاستیک و پلیمر بسیار موثر و کارآمد بوده و می‌توانند بخش وسیعی از مشکلات نظافتی این صنعت را رفع نمایند.

شرکت ابراهیم به عنوان یک تولیدکننده و تامین کننده قدیمی راه حل‌های نوینی در نظافت صنعتی به تولیدکنندگان و سازندگان این صنعت ارائه می‌دهد تا در رفع چالش‌های این مجموعه‌ها موثر و کارآمد باشد. این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در صنعت پلاستیک و پلیمر در نمایشگاه ایران پلاست شرکت نموده تا به روزترین دستگاه‌های خود را با آخرین تکنولوژی در اختیار شما تولیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار دهد.

شما می‌توانید با حضور در غرفه ابراهیم انواع متنوعی از دستگاه‌ها و تجهیزات نظافت صنعتی را مشاهده کرده و با ساختار و عملکرد هر یک از دستگا‎‌ه‌ها آشنایی پیدا کنید. کارشناسان مجرب و برجسته در غرفه ابراهیم حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و شرکت کنندگان خواهند بود. شما می‌توانید چالش‌ها و مشکلات مربوط به جمع‌آوری آلاینده‌ها و پسماندهای کارخانجات خود را با این افراد مطرح نموده و از مشاوره رایگان این افراد و ارائه راهکارهای نظافتی شان بهره‌مند شوید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا