اخبار

اخبار نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۳

نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۳

نمایشگاه شیرینی و شکلات یکی از رویداد های مهم و نمایشگاه های پر طرفدار است که هر ساله در کشور ایران و شهر تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، جدیدترین ماشین‌آلات، مواد اولیه، بسته‌بندی‌ها و محصولات نهایی شیرینی و شکلات تولید شده توسط برند های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود. نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۳ فرصتی برای ایجاد ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان داخلی و خارجی مواد اولیه و تجهیزات مربوط به این صنعت است.

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران ۱۴۰۳

نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران، هر ساله میزبان طیف گسترده‌ای از فعالان صنعت شیرینی و شکلات است. این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، واردکنندگان، صادرکنندگان و علاقه‌مندان به این صنعت است، تا با آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز آشنا شوند و ارتباطات تجاری خود را گسترش دهند. به طور کلی، شرکت‌کنندگان این نمایشگاه را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم کرد که عبارتند از:

  • شرکت‌های بزرگ و کوچک: از شرکت‌های بزرگ و شناخته شده تا کارگاه‌های کوچک و تولیدی‌های محلی شیرینی و شکلات
  • تولیدکنندگان انواع شیرینی: شامل کیک، کلوچه، بیسکویت، شیرینی‌های سنتی و مدرن، شکلات‌های تافی و کارامل و …
  • تولیدکنندگان مواد اولیه: تولیدکنندگان انواع مواد اولیه مورد نیاز صنعت شیرینی و شکلات مانند آجیل، میوه خشک، شکلات، کاکائو و …
  • شرکت‌های پخش و توزیع: شرکت‌هایی توزیع کننده محصولات مختلف شیرینی و شکلات به فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و سایر مراکز
  • واردکنندگان مواد اولیه: تولیدکنندگانی که مواد اولیه مورد نیاز صنعت شیرینی و شکلات را از کشورهای دیگر وارد می‌کنند.
  • تامین کنندگان دستگاه‌های نظافتی اختصاصی شیرینی و شکلات: تامین کنندگان انواع دستگاه نظافت صنعتی همچون اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی، پولیشر، نماشوی و مواد شوینده صنعتی
  • تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید شیرینی و شکلات: شرکت‌هایی که انواع ماشین‌آلات تولید شیرینی، شکلات، بسته‌بندی و تزئین محصولات را تولید می‌کنند.
  • تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی: مجموعه‌هایی که تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز برای کنترل کیفیت محصولات را ساخته و تامین می‌کنند.

محل برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۳

چنانچه پبشتر نیز گفته شد، نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۳ یک رویداد مهم در زمینه ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های فعالان این حوزه است. افراد می‌توانند در این نمایشگاه علاوه بر شبکه سازی و دیدار همکاران و رقبا، با مشتریان جدید خود دیدار نمایند و محصولات خود را در معرض عموم قرار دهند.

نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران ۱۴۰۳ امسال نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، فضای باز ورودی سالن ۷ برگزار خواهد شد.

آدرس دقیق نمایشگاه: اتوبان شهید چمران، جنب بزرگراه یادگار امام خمینی، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران ۱۴۰۳

نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ الی ۳۱ شهریور ماه (۱۸ الی ۲۱ سپتامبر) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، فضای باز ورودی سالن ۷ برگزار می‌شود. این نمایشگاه که ۴ روز به طول می‌انجامد و طی این ۴ روز افراد علاقه مند می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه اقدام نمایند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران ۱۴۰۳

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، به عنوان اولین، بزرگ‌ترین و پیشروترین تامین کننده نظافت صنعتی در ایران، این بار هم در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ۱۴۰۳ حضور خواهد داشت. این شرکت با معرفی جدیدترین محصولات و تجهیزات در زمینه نظافت صنعتی در حوزه شیرینی و شکلات میزبان حضور گرم شما در غرفه خود خواهد بود.

شما می‌توانید در غرفه شرکت ابراهیم، طیف گسترده‌ای از تجهیزات نظافتی تخصصی صنعت شیرینی و شکلات را از نزدیک مشاهده کرده و با راهنمایی کارشناسان مجرب ما، با ویژگی‌ها و عملکرد هر دستگاه به طور کامل آشنا شوید. تعدادی از دستگاه‌های عرضه شده توسط این شرکت عبارتند از:

برای کسب اطلاعات بیشتر از محل غرفه و جزئیات حضور شرکت ابراهیم در این نمایشگاه با ما در تماس باشید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

دکمه بازگشت به بالا