اخبار

اخبار نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۳

نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۳

نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۳، فرصتی استثنایی برای فعالان صنعت ساختمان، معماران، مهندسان، پیمانکاران و علاقه‌مندان به این حوزه، جهت آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری، محصولات و خدمات نوین در این صنعت است. این نمایشگاه، فضایی برای معرفی محصولات و خدمات جدید، از جمله مصالح ساختمانی، تجهیزات مربوط به این صنعت، فناوری‌های نوین ساختمانی و … است.

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۳، بستری مناسب برای ایجاد ارتباطات تجاری بین تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند با آخرین فناوری‌های روز دنیا در صنعت ساختمان آشنا شوند. همچنین این نمایشگاه یک فرصت مناسب برای تبادل بیشتر با افراد متخصص این حوزه و شبکه‌سازی با متخصصان و فعالان صنعت ساختمان است.

در واقع نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۳، رویدادی مهم و تاثیرگذار در صنعت ساختمان ایران است. شرکت در این نمایشگاه، فرصتی استثنایی برای به روزرسانی دانش و اطلاعات، ایجاد ارتباطات تجاری و یافتن فرصت‌های جدید در این صنعت است.

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۳

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای این حوزه در ایران، هر ساله میزبان طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها و صنایع مرتبط با ساختمان است. این شرکت‌ها از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی گرفته تا ارائه دهندگان خدمات مهندسی و طراحی، در این نمایشگاه حضور می‌یابند. در ادامه به لیست شرکت کنندگان و صنایعی که ممکن است در این نمایشگاه حضور داشته باشند می‌پردازیم که عبارتند از:

  • تولیدکنندگان مصالح ساختمانی مانند: سیمان، فولاد، آجر، بلوک، گچ، سرامیک، سنگ، چوب
  • تامین کنندگان تجهیزات نظافت صنعتی همچون اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی، سوییپر، پولیشر و …
  • شرکت های تولیدی عایق‌های حرارتی و صوتی
  • سازندگان پنجره‌ها و درب‌های UPVC، آلومینیومی و چوبی
  • تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی همچون جرثقیل‌ها، بیل مکانیکی و…
  • صنایع تاسیساتی مانند: سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع
  • دکوراسیون داخلی و سازندگان کفپوش، دیوارپوش، سقف کاذب
  • شرکت‌های معماری و مهندسی ومشاوران ساختمانی

محل برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۳

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۳، به عنوان بزرگترین رویداد تخصصی صنعت ساختمان در ایران، از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن ۴۰B برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای فعالان صنعت ساختمان، از تولیدکنندگان و پیمانکاران گرفته تا طراحان و مهندسان، جهت ارائه آخرین دستاوردهای خود و ایجاد ارتباطات تجاری جدید

نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در یکی از نقاط مهم و با دسترسی‌ آسان شهر تهران واقع شده است. آدرس دقیق این مجموعه  در بزرگراه شهید چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع شده است.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از ۶۵۵ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای مختلف جهان حضور دارند و آخرین نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه‌های مختلف صنعت ساختمان، از جمله مصالح ساختمانی، تجهیزات و ماشین‌آلات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، دکوراسیون داخلی و … را به نمایش می‌گذارند.

زمان برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

صنعت ساختمان ایران با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در تاریخ ۸ تا ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ (۱۴ & 17 اکتبر ۲۰۲۴)، شاهد رویدادی بزرگ و پراهمیت است. این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۸ الی ۱۵  برگزار می‌گردد. و فرصتی است تا فعالان این صنعت، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف، از جمله مصالح ساختمانی هوشمند، سیستم‌های ساختمانی پیشرفته، فناوری‌های نوین در طراحی و اجرا و … به نمایش بگذارند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۳

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ارائه تجهیزات نظافت صنعتی امسال هم در نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۳ حضور خواهد داشت. این شرکت با برخورداری از غرفه‌ای مدرن به همراه نمایش انواع تجهیزات و دستگاه‌های نظافتی همچون اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی، سوییپر و … است.

در غرفه شرکت ابراهیم، کارشناسان مجرب ما حضور دارند و شما می‌توانید با حضور در این غرفه مشکلات و چالش‌های خود را در خصوص نظافت مجموعه تان با این افراد مطرح نموده و در جهت بهبود شرایط نظافتی مجموعه خود از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۳ برای متخصصان، تولیدکنندگان و فعالان این حوزه می‌تواند یک فرصت مناسب برای این افراد باشد تا دستگاه‌ها را از نزدیک دیده و با کارکرد هریک از آن‌ها آشنا شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا