اخبار

اخبار سومین نمایشگاه نظافت آفریقا (CLEAN AFRICA) 2024

نمایشگاه CLEAN AFRICA (نظافت آفریقا) چیست؟

نمایشگاه CLEAN AFRICA (نظافت آفریقا) یک رویداد مهم در جهان است که هر ساله در قاره آفریقا و در کشور مصر برگزار می‌گردد. این نمایشگاه همان‌طور که از اسم آن پیداست در حوزه نظافت و بهداشت بوده و به معرفی و ارائه انواع دستگاه‌ها و تجهیزات نظافت صنعتی می‌پردازد. نمایشگاه نظافت آفریقا یک گردهمایی بزرگ برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات نظافت صنعتی محسوب می‌گردد.

در این رویداد مهم تولیدکنندگان به ارائه آخرین تکنولوژی و فناوری خود می‌پردازند و انواع پیشرفته‌ای از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن خود را در معرض دید افراد شرکت کننده قرار می‌دهند. در واقع این نمایشگاه بین‌المللی فرصتی عالی برای معرفی برند، محصولات و همچنین موجب تعامل مستقیم تولیدکنندگان و تامین کنندگان با مصرف‌کنندگان شده و سبب ارتقای دانش در این حوزه می‌شود.

نمایشگاه نظافت آفریقا همچنین می‌تواند در ایجاد یک فضای عالی برای شناخت سایر تولیدکنندگان این صنعت نیز بسیار حائز اهمیت باشد. با شرکت در این نمایشگاه می‌توان به بررسی محصولات و خدمات رقبا و ارزیابی موقعیت خود در بازار نیز استفاده نمود.

حوزه نظافت و بهداشت یک حوزه وسیع و ضروری در همه ابعاد جامعه و صنایع مختلف است و بخش‌های زیادی را در بر‌می‌گیرد. به همین دلیل هر ساله رویدادهایی مهمی در این راستا در قسمت‌های مختلف جهان برگزار می‌گردد.

مهم‌ترین رویدادهای نظافت در جهان

نمایشگاه نظافت آفریقا

از آنجایی که نظافت و بهداشت یک امر ضروری در هر مجموعه‌ای به شمار می‌آید، تجهیزات و لوازم زیادی برای نظافت توسط تولیدکنندگان تولید شده است. تقاضای زیاد تجهیزات در این حوزه، تولیدکنندگان را بر آن می‌دارد که انواع متنوعی از محصولات نظافت را به بازار عرضه نمایند. این محصولات می‌تواند مربوط به نظافت خانگی بوده و یا نظافت صنعتی را در بر بگیرد.

برای معرفی انواع مختلف دستگاه‌ها، تجهیزات و همچنین روش‌های نظافتی مدرن و به روز نمایشگاه‌های بین‌المللی متعددی در نقاط مختلف جهان برپا می‌گردد. در ادامه به معرفی انواع مختلف نمایشگاه‌ها در زمینه نظافت و بهداشت می‌پردازیم که عبارتند از:

  • نمایشگاه بین‌المللی نظافت ISSA Pulire
  • نمایشگاه بهداشت و نظافت Interclean
  • نمایشگاه نظافت The Cleaning Show
  • نمایشگاه نظافت و نگهداری Restorations

نمایشگاه بین‌المللی نظافت ISSA Pulire

نمایشگاه بین‌المللی نظافت ISSA Pulire بزرگترین نمایشگاه بین المللی نظافت و نگهداری در جهان است که هر دو سال یکبار در ایتالیا برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی عالی برای شرکت‌ها برای معرفی محصولات و خدمات خود به خریداران جهانی است. این نمایشگاه بین المللی، طیف وسیعی از افراد و تولیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جلب می‌نماید.

شرکت های پیشرو در زمینه تولید دستگاه‌های نظافت صنعتی، محصولات بهداشتی و ارائه دهنده خدمات مرتبط با آن‌ها در این رویداد مهم شرکت نموده و از این بستر برای ارائه محصولات خود بهره می‌برند. این نمایشگاه فرصتی برای تولید کنندگان برای دیدار با مشتریان فعلی، تقویت روابط و دریافت بازخورد در مورد محصولات و خدمات خود است.

در واقع ایده‌ها و راه‌حل‌های جدیدی که در نمایشگاه ارائه می‌شود، می‌تواند الهام بخش تحقیقات و توسعه‌های آینده برای تولید کنندگان باشد.

نمایشگاه بهداشت و نظافت Interclean

نمایشگاه Interclean، بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه بین المللی بهداشت و نظافت در زمینه تجهیزات و خدمات نظافت حرفه ای در جهان است. این نمایشگاه هر دو سال یکبار در شهر آمستردام هلند برگزار می‌شود و به عنوان مرجع اصلی صنعت نظافت شناخته شده است.

این مرکز نمایشگاهی یکی از بزرگترین و مدرن ترین مراکز نمایشگاهی در اروپا است و از امکانات و تجهیزات پیشرفته ای برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی برخوردار است. تاریخ برگزاری دوره بعدی نمایشگاه Interclean از ۱۵ تا ۱۸ مه ۲۰۲۴ خواهد بود.

نمایشگاه نظافت The Cleaning Show

نمایشگاه نظافت The Cleaning Show، بزرگترین نمایشگاه تجاری و آموزشی در زمینه نظافت حرفه ای در آمریکای شمالی است. این نمایشگاه به صورت سالانه در شهر لاس وگاس، ایالت نوادا آمریکا برگزار می شود و به عنوان یک مرجع اصلی صنعت نظافت در این منطقه شناخته شده است.

نمایشگاه نظافت و بهداشت The Cleaning Show در مرکز نمایشگاهی Sands Expo and Convention Center در شهر لاس وگاس برگزار می شود. این مرکز نمایشگاهی یکی از بزرگترین و مدرن ترین مراکز نمایشگاهی در ایالات متحده آمریکا است و از امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای برای برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی برخوردار است.

نمایشگاه نظافت و نگهداری Restorations

نمایشگاه نظافت Restorations، نمایشگاهی تخصصی در زمینه نظافت، نگهداری و بازسازی املاک و بناها است. این نمایشگاه به صورت سالانه در شهر نیو اورلئانز، ایالت لوئیزیانا آمریکا برگزار می شود.  این نمایشگاه در حوزه خود یکی از به مهم‌ترین رویدادها در زمینه صنعت نظافت و بازسازی در این منطقه شناخته شده است.

افراد وتولیدکنندگان زیادی مانند شرکت های تولید کننده مواد شوینده، تجهیزات نظافتی، ابزارآلات و مصالح بازسازی در این رویداد مهم شرکت می‌کنند و آخرین تکنولوژی و محصولات خود را در معرض نمایش می‌گذارند.

محل برگزاری سومین نمایشگاه CLEAN AFRICA

همان‌گونه که پیشتر نیز اشاره شد، نمایشگاه تجهیزات نظافتی و بهداشتی آفریقا، یکی از مهمترین گردهمایی‌ها در صنعت نظافت صنعتی است. این گردهمایی فرصت مناسبی است برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان در این صنعت، تا بتوانند به تعامل با مشتریان قدیم و جدید خود بپردازند.

عموما تولیدکنندگان و فعالان در این حوزه، آخرین تولیدات و محصولات خود را در این گردهمایی عرضه می‌کنند. افراد می‌توانند با شرکت در این نمایشگاه به بررسی دقیق تجهیزات و دستگاه‌ها پرداخته تا بتوانند به انتخابی درست دست یابند.

مکان برگزاری این رویداد جهانی، در محل مجلل مرکز نمایشگاه بین المللی مصر در قاهره است.

محل دقیق نمایشگاه: قاهره، مصر، خیابان عبدالحمید بداوی، منطقه ۶، ساختمان ۷

زمان برگزاری نمایشگاه CLEAN AFRICA 2024

سومین نمایشگاه نظافت و بهداشت قاره آفریقا CLEAN AFRICA 2024 در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ تیرماه (۲ND & 4ND JULY) در محل مجلل مرکز نمایشگاه بین المللی مصر در قاهره برگزار شد.

این نمایشگاه یک بستر عالی و ایده‌آل برای صنایع مختلف نظافت صنعتی و همچنین صنایع وابسته به این حوزه است. انواع مختلفی از دستگاه‌ها، ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در این رویداد عرضه می‌شود . این نمایشگاه در ارتقای سطح دانش و تکنولوژی این صنعت بسیار موثر و مفید است.

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه نظافت آفریقا

نمایشگاه نظافت آفریقا (CLEAN AFRICA)، رویدادی است که در آن تولید کنندگان، توزیع کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و خریداران مرتبط با صنعت نظافت گرد هم می آیند تا به معرفی و عرضه جدیدترین محصولات، فناوری‌ها، خدمات و راه حل‌های نوآورانه در این حوزه بپردازند.

این نمایشگاه ها به عنوان مرجعی تخصصی برای صنعت نظافت شناخته می‌شوند و فرصتی منحصر به فرد برای ارتباط با متخصصان، تبادل دانش، یافتن شرکای جدید و به روز رسانی اطلاعات در مورد آخرین روندها و چالش‌های این صنعت را فراهم می‌کنند.

به طور کلی به دسته‌های اصلی شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ در حوزه نظافت عبارتند از:

  • شرکت‌های تولید‌کننده و تامین کننده دستگاه‌های نظافت صنعتی (مانند جاروبرقی‌های صنعتی، اسکرابرها، سوییپرها، دستگاه های پولیش، سیستم های نظافت سطوح و تجهیزات شستشوی لباس)
  • کمپانی‌های تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی (مانند ضدعفونی کننده‌ها، شوینده‌ها، صابون‌ها، دستمال‌ها و کیسه‌های زباله)
  • مجموعه‌های تولید کننده تجهیزات و ابزارآلات نظافت دستی (مانند تی، جارو، دستمال، برس و مواد شوینده)
  • مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری تجهیزات نظافت صنعتی
  • شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نظافت صنعتی مانند نظافت سطوح، قالیشویی، نظافت شیشه ها و ضدعفونی کردن

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی آفریقا

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، اولین و بزرگ‌ترین تامین کننده و تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در خاورمیانه است که بیش از ۳۰ سال است که در بخش‌های مختلف تجاری و صنعتی افتخار خدمت‌رسانی را داشته است. این شرکت همواره در بسیاری از رویدادهای بزرگ و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت کرده است.

شرکت ابراهیم نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی خارجی را بستری برای تعامل با مشتریان، همکاران و رقبا می‌داند. این شرکت رویدادهای مهم این چنینی را فرصتی مغتنم برای ارائه تکنولوژی و دانش به روز خود می‌داند و همواره این افتخار را داشته تا میزبان شما در این همایش‌ها باشد.

شما در غرفه شرکت ابراهیم انواع متنوع، به روز و مدرن تجهیزات نظافت صنعتی را می‌بینید و با کمک کارشناسان مجرب حاضر در مجموعه از کارکرد دستگاه‌ها مطلع می‌شوید تا نهایتا بتوانید با انتخاب بهترین دستگاه به رفع چالش‌های نظافتی مجموعه خودتان نائل آیید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا